Музейна педагогіка в дитячому садку
Модернізація сучасної освітньої системи і
необхідність виходу музейної педагогіки на рівень сучасних інформаційних
технологій, гуманістична парадигма сучасної освіти нової української школи
зумовила розширити сферу діяльності музею та запропонувати більш тісні контакти
з навчальними закладами міста. Музей – це панорама людського життя, що
розкриває загальнолюдські та особистісні цінності.
20 вересня Олександрійський музейний центр
відвідали дошкільнята 25 дошкільного закладу. Це особлива категорія наших
відвідувачів. Для них працівники музею підготували заняття, яке ділилося на
блоки.
В залі етнографії дошкільнята дізналися
про звичаї та традиції свого народу, ознайомилися з побутом, з предметами
праці. Їм продемонстрували український чоловічий і жіночий костюми. В галереї
дітям демонстрували українські іграшки та писанки. Пропонуючи такі експонати,
ми розвивали у дітей пізнавальні інтереси, соціальні почуття і на їх основі
закладали основи патріотизму та толерантного ставлення до людей. Особливістю
цього блоку було те, що експонати були доступні дітям. Вони їх не тільки
розглядали, але і тримали в руках. Музей доповнює ту велику роботу, яка
проходить у дошкільному закладі по вихованню громадян своєї країни, патріотів
Батьківщини і людей, що вміють ставитися до інших людей доброзичливо і з
інтересом.
Заняття у відділі природи формує у
дошкільнят уявлення про Землю, життя і працю людей різних епох, таким чином
розвиває планетарне мислення дошкільнят.
Експозиції нашого музейного центру
дозволяють вести різнопланову роботу з дітьми, застосовувати різні методи
,використовувати матеріали для всіх видів безпосередньо освітньої діяльності.
Після таких занять збільшується число
спільних з батьками відвідувань.
Немає коментарів:
Дописати коментар