пʼятниця, 10 червня 2016 р.

Музейна практика як засіб вивчення історико – культурної спадщини «малої Батьківщини»


Музейна педагогіка є одним із ефективних сучасних засобів формування соціально активної особистості, стимулювання її творчої активності та інтелектуального розвитку.




У Законі України «Про музеї та музейну справу», йдеться про те, що «музеї як культурно-освітні та науково-дослідні заклади призначені не тільки для вивчення, збереження та використання пам’яток матеріальної і духовної культури, але й для залучення громадян до надбань національної і світової історико-культурної спадщини Давно відомо, що любу державу можна перемогти без зброї – для цього достатньо забути свою історію, розірвати зв'язок поколінь, впровадити чужу культуру і зганьбити армію. Національний патріотизм – це духовна цінність. Про патріотизм судять не по словах, а по справах. Музейний центр одним із своїх завдань вважає формування українського патріотизму у підліткового покоління.
Існує багато способів, форм і методів прищеплення дітям почуття патріотизму. Одне із них це музейна практика школи екскурсоводів. Протягом року учні ЛІТу відвідували школу юних екскурсоводів, а у червні місяці пройшла навчально музейна практика. 13 учнів 10-х класів працювали у залах музею з учнями різних вікових категорій (проводячи екскурсії, заняття). Крім того з екскурсоводами працювали кожного дня працівники музею. Учні добре володіють методом мандрівки у минуле, методом проекції, прийомами показу, коментування, реконструкції, порівняння, цитування, прийомом локалізації події
Напрямками  роботи  музейного центру з екскурсоводами були:  освітньо-виховний (оглядові та тематичні екскурсії, тематичні уроки, робота стаціонарної та пересувної експозиції);  науково-дослідний (написання науково-дослідницьких робіт, пошукова діяльність, самостійна робота з пошуку інформації за обраним напрямком, виступи на різних форумах, семінарах, конференціях, уроках, листування);  фондовий (зберігання, облік та поповнення експонатів, записи відео, презентацій, спогадів, інформацій на різних носіях);  масово-просвітницький (екскурсії, лекції, виставки, проведення семінарів, конференцій, обмін досвідом, проведення зустрічі, круглих столів тощо














Пропонуємо  переглянути фото галерею музейної практики

Немає коментарів:

Дописати коментар