Любов, повага,
гордість, відчуття патріотизму до рідної землі – це те чого заслуговує країна
від кожного з нас. Саме ці почуття треба починати виховувати ще з раннього дитинства. Ми довго обговорювали, чи можна долучати дошкільнят до музею і чи з його допомогою навчати маленьких
дітей? Щоб знайти відповідь на це питання, нами й було розроблено тематику
екскурсій для дошкільнят, а потім музейний матеріал адаптовано до дітей дошкільного віку. Екскурсії розроблені так, щоб вся інформація була цілком доступна і цікаво подобалась дітям. Тематику заходів направили до дитячих садочків, і так розпочалася наша співпраця.
Активними відвідувачами музею стали діти та вихованці дитячих садочків № 25, 2, 20, 18, 42, 43. Форми роботи з кожним днем розширюються. 9 квітня 2016 року проведений захід для дітей, їх батьків та вихователів дитячого садочку № 20.
Під час екскурсії у відділі етнографії працівники музейного центру ставили за мету формувати уявлення вихованців дитячого садка про традиційне житло та побут українців; знайомити дітей з українськими народними ремеслам, з їх історичними витоками та сучасним використанням; поглибити та закріпити знання малят , про народні символи та обереги; збагачувати словниковий запас дітей назвами предметів українського побуту; виховувати інтерес до особливостей старовинної національної оселі, почуття поваги до українських народних звичаїв, обрядів, традицій, до людей творчої праці; прищеплювати бажання вивчати історію рідного краю. Зокрема, важко переоцінити значення екскурсій до музейного центру з метою підготовки до занять художньо-естетичного спрямування. Зацікавленість визвали у дітей мистецькі роботи олександрійських майстрів, рукодільниць клубу «Олександрійська веселка». Дана виставка заохотила батьків та дітей розповісти про свої захоплення та бажання попробувати розширити свої творчі вподобання. Дошкільнята знову і знову поринають у світ мистецтва, переглядаючи музейні експонати, повторно отримують позитивні враження.
Активними відвідувачами музею стали діти та вихованці дитячих садочків № 25, 2, 20, 18, 42, 43. Форми роботи з кожним днем розширюються. 9 квітня 2016 року проведений захід для дітей, їх батьків та вихователів дитячого садочку № 20.
Під час екскурсії у відділі етнографії працівники музейного центру ставили за мету формувати уявлення вихованців дитячого садка про традиційне житло та побут українців; знайомити дітей з українськими народними ремеслам, з їх історичними витоками та сучасним використанням; поглибити та закріпити знання малят , про народні символи та обереги; збагачувати словниковий запас дітей назвами предметів українського побуту; виховувати інтерес до особливостей старовинної національної оселі, почуття поваги до українських народних звичаїв, обрядів, традицій, до людей творчої праці; прищеплювати бажання вивчати історію рідного краю. Зокрема, важко переоцінити значення екскурсій до музейного центру з метою підготовки до занять художньо-естетичного спрямування. Зацікавленість визвали у дітей мистецькі роботи олександрійських майстрів, рукодільниць клубу «Олександрійська веселка». Дана виставка заохотила батьків та дітей розповісти про свої захоплення та бажання попробувати розширити свої творчі вподобання. Дошкільнята знову і знову поринають у світ мистецтва, переглядаючи музейні експонати, повторно отримують позитивні враження.
Музейний центр для дитячого садку — це не тільки
тематично оформлені зали, це — таємничий світ минулого. Добираючи
історичний матеріал та спираючись на нього, дітей знайомили з
історією свого народу, його історичним шляхом, життям та діяльністю людей,
звичаями, традиціями. На відміну від занять у дитячому садочку, музейний
центр пропонує інші умови, які йому притаманні, зокрема необхідність
дотримання музейного етикету, можливість переміщення в часі й просторі.
Використання
елементів музейної педагогіки сприяє ефективності навчально-виховного процесу,
постаючи як джерело інформації про людей і про події. Музейні заняття
здатний впливати емоційно, викликати почуття причетності, бо роль
дослідників історії виконують не тільки дорослі, а й діти під керівництвом
дорослих. Сьогодні музейний центр став засобом адаптації дитини до
культурного середовища, залишаючись місцем зберігання реліквій, раритетів,
більш ефективною базою для спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар