четвер, 12 квітня 2018 р.

«МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА»

12 квітня 2018 року на базі Олександрійського міського музейного центру для вчителів початкових класів м. Олександрії відбулося тематичне заняття з музейної педагогіки.

За мету було поставлено – ознайомити вчителів з історичними аспектами розвитку і становлення музейної педагогіки як  одного з нових направлень сучасної педагогічної науки в співтворчості з музеями. Головним завданням музейної педагогіки являється  розширення сфери освіти через залучення до музеїв та розширення інформаційного простору засобами музею.
Особливо звернена увага на необхідність сприйняття музейних закладів як освітньої та виховної установи. А також про можливості співпраці Олександрійського міського музейного центру та вчителів початкових класів в процесі організації навчально-виховного процесу. Запропоновані теми і форми проведення уроків з різних дисциплін у приміщенні музею, та  з використанням музейних експонатів на базі школи.
На завершення зустрічі була представлена мультимедійна презентація «РОЗВИТОК ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОЛЕКСАНДРІЇ  (ХІХ – поч. ХХ ст. ст.)» з використанням фотографій унікальних експонатів музейного центру. Цікавою виявилася для учителів тема " В.Сухомлинський і Олександрія ". Слухачі семінару ознайомилися з музейними формами роботи у освітянському спрямуванні: школою екскурсоводів, лабораторією юних дослідників. Даний семінар був корисним для обох сторін. Педагоги збагатили і розширили свій інформаційний простір в галузі музейної педагогіки та історії краю, а музейні працівники познайомилися з особливостями "Нової української школи "




Немає коментарів:

Дописати коментар