середу, 25 травня 2016 р.

«Я – українець, я - європеєць»

24 травня 2016 року в Олександрійському міському музейному центрі для студентів політехнічного коледжу був проведений етичний тренінг «Я – українець, я – європеєць» присвячений Дню Європи.
Під час тематичного заняття студентами було звернено увагу на те, що у кожного народу є свої традиції історія яких, сягає в глибину віків та поєднує в собі уявлення про світ, ставлення до релігії, ознаки побуту. В останні роки ми часто звертаємося до традицій, бо усвідомлюємо себе частиною великого народу з багатими надбаннями культури. Той, хто не знає своєї культури і цурається своєї мови, не може з пошаною ставитись і до культур інших народів. Українці – народ, який глибоко шанує своє коріння, культуру, традиції, тому і до культурних надбань інших народів ставиться з повагою, розумінням, шаною.
Україна - це європейська держава, модель українського суспільства дуже близька до європейського, хоч і є певні відмінності. Простого копіювання Європейської конституції недостатньо, щоб наблизити Україну до Європи. Тільки співпраця, спілкування, допитливість, готовність до змін допоможуть цьому зближенню. Бути європейцем означає пишатися країною, в якій живемо, і гордо казати: «я українець».

Немає коментарів:

Дописати коментар